تو رابطه جنسی خیلی سردم چیکار کنم



#سوال


سلام ببخشید من 30 سالمه مشکلم اینه ک من خیلی سردم تو روابط جنسی یعنی اصلا حسی ندارم اگ هم رابطه ای انجام میشه فقط بخاطر شوهرمه..ک اون راضی باشه ولی بهش چیزی نمیگم ک بخاطر اونه .....هفت ساله هم هست  ک ازدواج کردم ...اصلا یبارم.نشده من با دخول ارضا بشم....اگ.ارضا بشم با تحریک کلیتوریس هست ک اونم تو دوسه تا رابطه یبار اگ ارضا بشم....میخاستم راهنماییم کنید ک باید چکار کنم بنظرم کمبود ویتامینی چیزی دارم




پاسخ👇



عزیزم بدانید که تعداد بسیار زیادی از خانم ها با دخول کامل ارضا نخواهند شد و فقط و فقط از طریق لمس و مالش و تحریک کلیتوریس ارضا می شوند این موضوع کاملا طبیعی است و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد اما از همسرتان بخواهید که نه یکباره بلکه آرام آرام  با معاشقه های  کافی قبل از دخول شما رو تا حد ارگاسم پیش ببرند و تحریک کنند و بعد با دخول ، شما به ارگاسم برسانند زیرا که به ارگاسم رسیدن از طریق دخول و حرکات ریتمیک واژن بسیار طولانی تر و لذت بخش تر از کلیتوریس است

اما می شود روش های دیگری را هم تمرین کرد که در آن، همزمان با دخول تحریک کلیتوریس هم اتفاق بیفتد و بتوانید ارگاسم را تجربه کنید:


الف: پوزیشن زن روی مرد، با حرکت افقی لگن زن، طوری که کلیتوریس روی پوست مرد مالش پیدا کند.

ب: تکنیک CAT که در آن، در پوزیشن معمول زن روی مرد، لگن مرد به صورت عمودی حرکت می کند و باعث تحریک کلیتوریس می شود.

ج: مرد می تواند در پوزیشن هایی که دسترسی به آلت جنسی زن دارد، همزمان با دخول، کلیتوریس را تحریک کند.

 و جهت بالا بردن میل جنسی اگر مشکل هورمونی و روحی ،روانی وجود نداشته باشد می توان از داروها ی افزایش دهنده میل جنسی استفاده کنید ورزش کنید و از غذاهایی مقوی، گوشت شتر  ، خرما ، مغزیجات، موز مصرف کنید.


برچسب ها :
  • نویسنده : یحیی
  • بازدید : 117بار
  • انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 - 20:43